آیا شارژر فندکی برای گوشی ضرر دارد؟ بهترین شارژ فندکی ها

آیا شارژر فندکی برای گوشی ضرر دارد؟ بهترین شارژر فندکی ها

فهرست مطالب

آیا واقعا شارژر فندکی برای گوشی ضرر دارد؟

شارژر فندکی فقط در یک صورت برای گوشی شما ضرر دارد؛ در صورتی که خودروی شما دارای نقص فنی است و مشکلات مربوط به برق و سیم کشی خودرو داشته است، این امکان وجود دارد که در زمان شارژ کردن به گوشی شما آسیب بزند. حتی در چنین مواقعی هم فیوزی برای جلو گیری از نوسانات قرار گرفته که جلوی آسیب نوسان برق شود. در غیر این صورت شارژر فندکی یک ابزار کاربردی است که بسیار در مواقع نیاز به کمک انسان می آید.

بهترین شارژر فندکی برای ماشین چیست؟

چرا شارژر فندکی شارژ نمیکنه؟

در صورتی که به این سوال رسیدید که چرا شارژر فندکی شارژ نمیکنه؟! باید بگویم که احتمال از دو حالت خارج نیست! ممکن است به دلیل نوسانات برق در خودروی شما مدارهای شارژر فندکی سوخته باشد. در این حالت به فکر تعمیر شارژر فندکی خود نباشید و آن را دور بیندازید. راه دومی هم وجود دارد که ممکن است فقط فیوز شارژ سوخته باشد که فقط با تعویض آن می توانید مجددا از شارژر استفاده کنید. اما باید دلیل سوختن شارژر را مشخص کنید، زیرا همانطور که در بالا گفته شد، ممکن است در خودرو و سیم کشی خودروی شما اختلال و نوسان برق وجود داشته باشد؛ به همین دلیل شارژ فندکی شما از دسترس خارج شده تا آسیبی به گوشی همراه شما نرساند.

شارژر فندکی ماشین چند ولت است؟

شارژر فندکی ماشین چند ولت است؟

معمولا شارژر فندکی ها از 12 ولت تا 24 و گاهی بالاتر هم هستند. ولی خروجی ولتاژ این کالا 5 ولت و یا کمتر نیز است. اگر روی شارژر شما خروجی روی 5 ولت باشد یعنی شارژر شما فست شارژ است و اگر کمتر باشد احتمالا دیگر فست شارژ نیست.

چگونه از شارژر فندکی استفاده کنیم؟

جواب این سوال بسیار ساده است؛ در برخی موارد زمان خرید شارژر فندکی کابل شارژ همراه کالا وجود ندارد، ولی بیشتر کالاهای موجود در فروشگاه رکسل این موضوع را شامل نمی شوند؛ در صورتی که در داخل جعبه شارژر فندکی شما کابل شارژ موجود نبود، ابتدا آن را تهیه کنید و سپس با اتصال کابل شارژ به شارژ فندکی، آن را به محل مشخص شده در خودروی شما وصل کنید. سپس می توانید از شارژر فندکی استفاده کنید.

چرا شارژر فندکی شارژ نمیکنه؟

بهترین شارژر فندکی برای ماشین چیست؟

بهترین شارژر فندکی برای ماشین باید باید با گوشی شما همخوانی ولتاژ داشته باشد. یعنی اگر گوشی همراه شما از قابلیت فست شارژ برخوردار نیست، شما باشد شارژر فندکی با ولتاژ خروجی کمتر از 5 ولت را تهیه کنید. ولی اگر گوشی شما از قابلیت فست شارژر پشتیبانی می کند شما می توانید یک شارژر فندکی با قابلیت فست و خروجی ولتاژ 5 ولت تهیه کنید.

چه شارژر فندکی بخرم؟

در ادامه سعی کرده ایم تا با جواب به سوال چه شارژر فندکی بخریم؟ بهترین شارژر فندکی های معتبر و خوش قیمت که در بازار وجود دارند را معرفی کنیم و بهترین شارژر فندکی را به شما ارائه کنیم.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ورود

حساب کاربری ندارید؟

رم ریدر (1)

هدفون سیمی (1)

تبدیل (11)

هدفون بلوتوثی (32)

مبدل برق (11)

هندزفری گردنی (17)

هندزفری سیمی (73)

تبدیل جک و مبدل (11)

آداپتور شارژر (22)

کابل شارژ پاور بانکی (8)

کابل انتقال صدا – کابل AUX (42)

هندزفری بلوتوثی (8)

شارژر بی سیم (6)

دانگل بلوتوثی (11)

ایرپاد (24)

لوازم جانبی ساعت و مچ بند (1)

اسپیکر بلوتوثی (38)

میکروفون و ضبط صوت دیجیتال (2)

هندزفری و هدفون (155)

شارژر فندکی (34)